tirsdag 18. desember 2018

Day 18 of 24 Days of Christmas


God Jul!

Oooh, nå begynner jeg å glede meg til jul ❤

Har virkelig kost meg med å lage julekort til denne adventskalenderen!
Er nok litt treg av meg, men nå har jeg endelig fått
tak i foam og lekt meg med tekstdies!

Det er noe tilfredstillende å lage tofarget julekort,
liker kombinasjonen rødt og hvit.
Men...jeg klarer fortsatt ikke å lage flate julekort!

❤❤❤❤❤❤

Merry Christmas!

Ooooh, really excited for christmas now ❤

Really enjoyed making Christmascards for this adventcalendar!
A bit slow, but I finally got a hold of foam and had a go with textdies!

It is satisfying to make twotoned christmascards,
 especially in the colours red & white.
But....I stll cant make flat cards!

❤❤❤
 








Husk å kommenter på alle julepostene så du blir med på giveaway
som trekkes på Julaften ❤
❤❤
Remember to comment on all the Christmasposts to join the giveaway
on Christmas Eve ❤


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar