mandag 17. desember 2018

Day 17 of 24 Days of Christmas


God Jul!

Noe de fleste kjenner igjen nå er at tida flyr for fort ❤

Det merker jeg når jeg sitter og skriver dette innlegget, 
hittil har jeg gjort klart bloggen en til to dager før,
men idag så skriver jeg dagens blogg nå på kvelden...

Dagens julekort har fått et lite blingpreg over seg ❤
Digger fargekombinasjonen som jeg har idag, 
blått & brunt har en lekker balanse og den blanke blingen gir den lille ekstra!
 
❤❤❤❤❤❤
 
Merry Christmas!
 
I think everyone feels the same when I say time flies too fast ❤
 
I feel it as I write this blogpost,
as of today I have manage to write the blogposts 2-3 days before posting.
but today I write todays post on the same day...
 
Todays Christmascard got blinged ❤
The colourcombo I have today are so beautiful,
the blue & brown combo got a unique balance and the clear bling gives the little extra!
















Husk å kommenter på alle julepostene så du blir med på giveaway
som trekkes på Julaften ❤
❤❤
Remember to comment on all the Christmasposts to join the giveaway
on Christmas Eve ❤


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar