torsdag 30. august 2018

Gorjuss Brettekort







God morgen!

Nesten alle scrappere har noe fra Gorjuss...enten det er stempel eller papir,
jeg må innrømme at jeg har hoarded endel av Gorjusspapir.

For en tid siden tittet jeg igjennom alle videoene jeg har likt på yt
og fant en bretteteknikk som jeg ville prøve ut.
Litt justeringer måtte til, men resultatet ble et brettekort som også
kunne gå som et lite minialbum med mye lommer og gjemmesteder.

❤❤❤❤❤❤

Good morning!

Almost every scrapper have something from Gorjuss...either stamp or paper,
I have to admit that I have hoarded a great deal of Gorjusspaper.

A while ago I had a lookthrough of the videos I have liked on yt
and found a foldingtechnic I wanted to try out.
Some adjustments later a had a folded card that also could work as a
small minialbum with plenty of pockets and hiding places.


Enjoy!















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar