onsdag 1. august 2018

Box & Mini Album



God morgen!

Da er august kommet og med det så blir bloggen mer aktiv igjen ❤
Det har vært lite her på grunn av varmen, mest fordi kreativiteten
nekter plent å funke hos meg...
Men med to vifter blir det brått mye bedre!

Har lekt meg litt med Cityscape fra Graphic45,
jeg har lenge tenkt på prosjekter med denne kolletionen og nå fant jeg ut
hva jeg skulle lage!
Eske med minialbum inni.

All resinpynt er fra The Trinket Parlour

❤❤❤❤❤❤

Good morning!

August is here and with that the blog get more activ again❤
The activity here have been low because of the warm weather and my creativity
goes on a strike in hot weather...
But with two fans in the craftroom, it is up again!

I have played with the Cityscape colletion from Graphic45,
pondered a while what to make with this and found out the other day what to do!
Box with a mini album inside.

All resin are from The Trinket Parlour

❤❤❤❤❤❤

Enjoy!



 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar