lørdag 6. september 2014

Kort - Steampunk La La Land

God Morgen!

Nå er det en stund siden jeg har lagd et steampunk inspirert kort.
Jeg fant noen gamle Landstocken designpapir og fikk lysten over meg til å lage et kort.

En litt morsom ting, jeg snublet over smykkesalg på cubus,
 der er det mange flotte smykker som man kan demontere
 og bruke på kort og lignende.
Akkurat det har jeg gjort på dette kortet.

******
It has been a while since I have made a steampunk inspired card.
I found some old papers from Landstocken and suddenly the joy of making one came!

An other fun thing when it is sale at the jewelery shop,
it is filled with stuff that can be dismantled and used on cards and other art.
Like I did on this card.




Av blomster har jeg brukt gardeniaer, roser og hip rosebuds fra Iamroses.
Bare elsker alle blomstene derifra, nydelige farger og kvalitet!

******
The flower are from Iamroses.
I love the flowers from there, beautiful colors and quality!


Metalcharmen fant jeg på etsy, det samme med tannhjulene.
Husker dessverre ikke hvilken etsybutikk, noe som erger meg litt for jeg trenger flere
av det store tannhjulet...

******
The metalcharm and the gears are from etsy.
Sadly I can`t find the etsyshop that sold these, I want/need more of the big silver gear...


Her har jeg brukt en del av et større smykke som charm, sammen med Prima bling.

******
Here I have used a piece of a necklace as a charm with Prima bling.


Istedet for et tekststempel, har jeg brukt et wordbanner fra Tim Holtz.
Det gir et røffere uttrykk sammen med lærreimer og stifter.

******
Instead of a stamp I used a wordbanner from Tim Holtz.
It gives a more rugged look with leatherstraps and nails.


På innsiden av kortet har jeg brukt samme papir som på forsiden.
Den store klokken bak skrivefeltet er La-La Land Steampunk Clock die.

******
On the inside of the card I have used the same paper as the front.
The blank area are from Spellbinders Resplendent Rectangles.
The big clock behind are La-La Land Steampunk Clock die.


Jeg har brukt en mengde forskjellige diecuts som er embosset med bronze og silver.

******
I have used a varity of diecuts that I have embossed with bonze and silver.


Ferdig resultat!

******
Finished result!



signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar