søndag 9. september 2018

Rare Oddity


Good morning!

Fall has come and that means Halloween soon
....in a few months, but hey, got to start sometime ❤

I am a big fan of black and dark colored flowers, but lately I have started
to add in bright, popping colored flowers with the black ones.
And to add them with a halloween themed paper pad,
just my style!

And I finally took the chance to join the august challenge from Iamroses,
figured this box would do nicely as my first try!

❤❤❤❤❤❤

God morgen!

Høst og det betyr snart Halloween
....om noen måneder, men hey, må jo starte et sted ❤

Jeg har alltid vært en fan av svarte og mørke blomster, men i det siste har jeg 
begynt å putte i blomster med sterke og litt neonfarger sammen med de svarte.
Og sammen med Halloween papir blir de helt min stil!

Og jeg turte endelig å bli med på min første utfordring fra Iamroses,
tenkte at denne boksen vil passe perfekt som første forsøk!

❤ Enjoy ❤








Challenges:

Iamroses - Anything Goes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar