mandag 1. januar 2018

Graphic45 Calendar


God Morgen!

Da har et nytt år startet og med det vil jeg ønske alle mine lesere et

GODT NYTTÅR!

Jeg har startet på et prosjekt som vil følge alle månedene i 2018,
nemlig en kalender!
Hver måned vil jeg presentere en ny side i flipkalenderen.
På kalenderen har jeg brukt kun Graphic 45 siden denne 
har egne serier som er for hver måned, på den måten vil det bli en 
jevn fargetone igjennom hele året.
Men samtidig er det farger som representerer hver måned!

💙💙💙

Good Morning!

A new year has started and I would like to wish all my viewers a

HAPPY NEW YEAR!

I have started on a project that will follow all the months of 2018,
namely a calendar!
Every new month I will present a new side in my flipcalendar.
I have chosen to use Graphic 45 as they have an own series
perfect for this type of project.
Every month has a color that reflects what is and its holidays!


💙 Enjoy 💙












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar