søndag 6. april 2014

Kreativ Scrapping - Utfordring #4 Påske

Hei alle sammen!

Jeg er litt sent ute om dagen, men men!
Ny måned har kommet og da har vi en ny utfordring hos Kreativ Scrapping!
Temaet er PÅSKE

Jeg har lagd et bok kort med BoBunny Timepiece collection,
som har litt sarte påskefarger.
Selve kortet er av chipboard og dekket med designpapir
og sidene er brettet med akvarellpapir.

Jeg har brukt Spellbinders Elegant Labels Four utenpå og inni kortet
sammen med Spellbinders Resplendent Rectangles.



På forsiden har jeg klipt ut en dame fra Graphic 45 A Lady`s Dairy
Pyntet med gardeniaer fra WOC og metalcharms.




Bindingen har jeg lagd med organsabånd og eyelets.


Inni bok kortet har jeg pyntet med diecuts fra Graphic45
forskjellig metallpynt og blomster fra Iamroses.
Stempel fra Tim Holtz Stuff To Say.





Håper alle har en flott måned og nyter det friske vårværet!



signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar