søndag 30. juni 2013

Smykke med UTEE

Hei alle sammen!

Som de fleste vet så hadde Spellbinders en DT call i våres
og jeg tenkte; hvorfor ikke, jeg prøver meg!
Jeg kom dessverre ikke med videre i 2.runde, men det var gøy!

Jeg tenkte at jeg ville lage noe anderledes enn et kort, 
så det ble et litt Steampunk inspirert smykke!
På girene har jeg stanset ut med Spellbinders Sprightly Sprockets
og dekket med tre lag UTEE Bronze.
Brosjen er fra Blue Moon og krystalldråpene er fra Tim Holtz
Frynsene er rester fra når mamma sydde bunaden sin
(kjekt å ha, du alltid brukt for det en vakker dag!)
og kjettingen er fra etsy.


Hi everyone!

As most know, Spellbinders had a DT call this spring
and I thought I would give it a try!
Unfortunately I didn`t make it to the 2 round, but it was fun!

I wanted to make something different than a card,
so it became a Steampunk necklace!
The gears was diecut with Spellbinders Sprightly Sprockets
and covered with three layer of UTEE Bronze.
The brooch are from Blue Moon and the crystaldrops are Tim Holtz.
The fringe is leftovers from my mom`s bunad
and the chain are from etsy.


Enjoy!








signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar