fredag 9. november 2012

Pianokort - DT Kreativ Scrapping

Hei alle sammen!

Her kommer mitt bidrag til Kreativ Scrapping sin første utfordring,
tema for denne utfordringen er "MUSIKK"
Vi i DT fikk designpakke med et ferdig pianoformet kortbase 
og masse snadder ved siden av ;)
Jeg vill gjøre noe mer ut av kortet så jeg bestemte meg for å lage det i 3D!
Brukte samme type bazzill som vi fikk og lagde en dyp base som jeg monterte selve kortet på.
Lar bildene snakke for seg, koste meg virkelig med denne utfordringen!


Hi everyone!

Here is my contribution to Kreativ Scrapping´s first challenge, 
the theme for this challenge is "MUSIC"

We got the DT design package with a complete piano shaped card base
and load of goodis;) 
I wanted to do something more out of the card so I decided to make it in 3D! 
Used same type Bazzill that we got and made ​​a deep base that I mounted the card on. 
Let the pictures speak for themselves, really enjoyed this challenge!


Enjoy!
















Material & Tools

Card:
 Pianokort/Pianocard

Bazzill:
Bazzill Limeade
Bazzill Vanilla (Tagenter)

Ink:
Archival Ink Sepia
Distress Ink Shabby Shutters

Stamps: 
Norsk stempelblad 
Stempelplate 34b - Art Journaling 3
 Stempelplate 36b - Art Journaling 5

Designpaper: 
Fabscraps Victoria´s Balloon

Dies: 
Lifestyle Crafts Nesting Frame 4

Spesielle teknikker/
Special techniques:  
HotGule gun til festing
Grillspyd delt i to til lokkholder.
 
Embellisment:
 Prima Bling 
Prima blomster
Charms fra Kort & Godt
Diecut av Notenøkkel
 Hinge clasp fra Tim Holtz
Perletrim 
Blonde - ukjent
Blonde med perle - ukjent 
signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar